恋阳光的人

Pieces - Sum 41

     SUM 41 一支来自加拿大安大略的流行朋克乐队。

 

I tried  to be perfect  我努力追逐完美

But nothing was worth it  却遭人唾弃

I don't believe it makes me real  这难以置信的现实

I'd thought it'd be easy 认为轻而易举

But no on believe me  却无人相信

I left all the things that I said 我所说的一切就代表了我的意思

If you believe it's in my soul 如果你还相信这颗灼热的崩溃的心

I'd say all the word that I know 我将会一切坦白于你

Just to see if it would show 我会看到它真实的颤动

But I tried to let you know 但是我还是要让你懂

That I'm better off on my own 或许我会走自己的路

This place is so empty 我的世界如此空虚

My thoughts are so emptying 而我想的却很诱人

I don't know how it got so bad 我不懂为什么这样

Sometimes it's so crazy that nothing could save me 有时它会疯狂甚至无法拯救

But it's the only thing that I have  可是疯狂已是我的所有

If you believe it's in my soul 如果你还相信这颗灼热的崩溃的心

I'd say all the words that I know我会将一切坦白与你

Just to see if it would that I know 你会看到它真实的颤动

But I tride to let you know 但是我还是要让你懂

That I'mbetter off on my own 或许我会走自己的路

I tried to be perfect 曾为你追逐完美

It just wasn't worth it 却毫无意义

Nothing could ever be so wrong 我从未陷入如此的困境

It hard to believe me 想相信我很难

It never gets easy 我从来都让人不安

I guess I knew that all along 我想这我一直都明白

If you believe it's in my soul 如果你还相信这颗灼热的崩溃的心

I'd say all the words that I know 我会将一切坦白于你

Just to see if it would know 你会看到它真实的颤动

But I tried to let you know 但是我还是要让你懂

That I'm better off on my own 或许我会走自己的路

评论